ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΜΑΚΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΜΑΚΩΝ ΠΟΜΑΚΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΠΟΜΑΚΟΧΩΡΙΑ ΞΑΝΘΗΣ ΒΙΝΤΕΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΘΡΑ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΓΛΑΥΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΜΑΚΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΜΙΝΘΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΜΑΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΘΡΑΚΗ ΔΗΜΑΡΙΟ ΠΟΙΗΣΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΜΥΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΜΑΚΙΚΗΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΧΙΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΚΛΟΓΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΩΡΑΙΟΝ ΚΙΜΜΕΡΙΑ ΜΑΝΤΑΙΝΑ ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ ΠΟΜΑΚΩΝ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΠΡΟΣΗΛΙΟ ΠΕΤΡΙΝΑ ΓΕΦΥΡΙΑ ΠΟΜΑΚΟΙ ΘΕΡΜΕΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΑΤΡΕΣ ΤΕΜΕΝΗ ΧΑΡΤΕΣ ΚΟΤΥΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ ΦΥΣΗ ΑΣΚΥΡΑ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΜΟΥΦΤΕΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΠΑΧΝΗ ΛΙΒΑΔΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΑΛΜΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΡΟΔΟΠΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΛΟΤΥΧΟ ΝΕΡΟΜΥΛΟΙ ΓΟΡΓΟΝΑ ΚΕΧΡΟΣ ΛΕΞΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΜΑΚΩΝ ΑΙΜΟΝΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΕΘΙΜΑ ΙΕΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΙΣΛΑΜ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΚΟΤΙΝΟ ΚΥΚΝΟΣ ΜΕΔΟΥΣΑ ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΛΩΖΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑ MYKH ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΕΡΑΝΟΣ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΚΑΡΔΑΜΟΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΜΑΚΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΟΤΑΝΗ ΛΙΒΑΣ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΠΕΚΤΑΣΙΣΜΟΣ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΠΟΡΤΑ ΡΕΥΜΑ ΡΟΜΑ ΡΟΥΣΣΑ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΜΑΚΩΝ ΓΛΑΥΚΗΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΧΛΟΗ ΑΙΩΡΑ ΑΚΡΑΙΟΣ ΑΛΙΚΟΧΩΡΙ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΒΑΚΟΥΦΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΙΑΛΙΣΤΕΡΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΖΑΓΑΛΙΣΑ ΖΑΦΕΙΡΙΟ ΖΟΥΜΠΟΥΛΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΠΝΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΕΤΙΚΙΟ ΚΙΔΑΡΙΣ ΚΙΡΡΑ ΚΟΥΖΙΝΑ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΜΕΓΑΛΟΧΩΡΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΜΥΡΤΙΣΚΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΟΡΓΑΝΗ ΠΕΛΕΚΗΤΟ ΠΛΑΓΙΑ ΠΡΙΟΝΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ Πάχνη ΡΥΜΗ ΣΕΛΕΡΟ ΣΙΔΗΡΟΧΩΡΙ ΣΙΡΟΚΟ ΣΜΙΓΑΔΑ ΣΟΥΝΙΟ ΣΩΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΕΜΕΝΟΣ ΥΔΡΟΧΩΡΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑ ΧΡΥΣΟ

Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012

Επερώτηση στη Βουλή για τη λειτουργία δίγλωσσου νηπιαγωγείου στον Εχίνο







Τις άθλιες μεθοδεύσεις των τουρκικών προξενικών αρχών της Κομοτηνής στο χώρο της Παιδείας στηλιτεύει με Ερώτηση-φωτιά προς τους Υπουργούς Παιδείας και Εξωτερικών ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Τομεάρχης Εξωτερικών των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ.

Αιχμή του δόρατος, το ζήτημα με το Μουσουλμάνο Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Εχίνου που εκβιαστικά θέλει να εγγράψει παιδιά στην Α’ Δημοτικού χωρίς να έχουν πάει νηπιαγωγείο!

Ο Τέρενς Κουίκ, υπενθυμίζει ότι «ο Νόμος 3687/2008 προβλέπει ως απαραίτητο δικαιολογητικό για την εγγραφή στην Α’ τάξη Δημοτικού τη βεβαίωση ότι το παιδί πήγε νηπιαγωγείο» και υπογραμμίζει πώς «οι θρασύτατοι μηχανισμοί του τουρκικού Προξενείου θέλουν να παρακάμψουν εκβιαστικά αυτή τη διά νόμου υποχρέωση, παρ’ όλο που δεν δικαιούνται να αμφισβητούν την ελληνική νομοθεσία».

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης.



ΕΡΩΤΗΣΗ 

ΠΡΟΣ:
ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟ

ΠΡΟΣ: ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ

ΘΕΜΑ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΙΓΛΩΣΣΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΤΟΝ ΕΧΙΝΟ

Κύριοι Υπουργοί,

Το θέμα με την απαίτηση των τουρκικών προξενικών μηχανισμών της Κομοτηνής για τη λειτουργία δίγλωσσων νηπιαγωγείων έχει πάρει ευρείες διαστάσεις και θα γίνουν εφιαλτικότερες αν δεν παρέμβουν συνεργαζόμενα τα Υπουργεία Παιδείας και Εξωτερικών.

Αιχμή του δόρατος αυτή την περίοδο το θέμα με το Μουσουλμάνο διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Εχίνου που εκβιαστικά θέλει να εγγράψει παιδιά στην Α' Δημοτικού χωρίς να έχουν πάει νηπιαγωγείο.

Σας παραπέμπω στο σχετικό δημοσίευμα της «Γκιουντέμ», με ημερομηνία 21.09.2012, από το οποίο μπορείτε να εξάγετε τα συμπεράσματά σας. Επίσης, κύριοι Υπουργοί οι συνεργάτες σας μπορούν να το αναζητήσουν μεταφρασμένο και στην ιστοσελίδα tourkikanea.gr, αν και ΟΦΕΙΛΑΝ ήδη να το έχουν κάνει και να σας το έχουν θέσει υπ' όψη!

Υπενθυμίζω απλώς πώς ο Νόμος 3687/2008 προβλέπει ως απαραίτητο δικαιολογητικό για την εγγραφή στην πρώτη τάξη δημοτικού, τη βεβαίωση ότι το παιδί πήγε  νηπιαγωγείο.

Για τα μειονοτικά Δημοτικά δεν υπάρχει εξαίρεση και οι θρασύτατοι μηχανισμοί του τουρκικού Προξενείου, θέλουν να παρακάμψουν εκβιαστικά αυτή τη δια νόμου υποχρέωση, παρ' όλο που δεν δικαιούνται να αμφισβητούν την ελληνική νομοθεσία. Αρκεί να μην τους κάνουμε για άλλη μία φορά τη χάρη και νομιμοποιήσουμε τα τετελεσμένα που προσπαθούν να επιβάλλουν.  

 Τα ζητήματα που προκύπτουν και πρέπει να διερευνηθούν είναι πολλά.

Κατόπιν τούτων ερωτάσθε κύριοι Υπουργοί:

1. Μπορείτε να διερευνήσετε και να μου γνωστοποιήσετε ποια ήταν η στάση του Χριστιανού Υποδιευθυντή. Πήρε θέση; Δέχτηκε ή όχι τους μαθητές; Όταν εκλήθησαν οι κηδεμόνες από το Διευθυντή ήταν παρών και ο ίδιος, όπως ο νόμος προβλέπει;

Επισημαίνω ότι είναι πολύ σημαντικό το ερώτημα, καθώς Μουσουλμάνος Διευθυντής και Χριστιανός Υποδιευθυντής συνδιοικούν στα μειονοτικά σχολεία. Η οιαδήποτε παράκαμψη του δεύτερου είναι «βούτυρο στο ψωμί» των τουρκικών προξενικών μηχανισμών, οι οποίοι επιδιώκουν να απαλλαγούν πλήρως από τον Υποδιευθυντή ώστε να μεθοδεύσουν, ανενόχλητοι πλέον, το τελικό στάδιο πλήρους εκτουρκισμού κάθε ενός μειονοτικού σχολείου στην Θράκη.

Άλλωστε μόλις προ εβδομάδος οι μουσουλμάνοι δάσκαλοι της Ε.Π.Α.Θ. σε (υποδεδειγμένη ) επιστολή τους προς τον Υπουργό Παιδείας άναφέρουν με θρασύτητα:    

«Πάγιο αίτημα των δύο εκπαιδευτικών συλλόγων είναι η αντικατάσταση της παρωχημένης, ασαφούς και ελλιπούς Υπουργικής Απόφασης 16287/1978 (Φ.Ε.Κ. Β΄139/18-02-1978) με τα καθήκοντα του Διευθυντή και του Υποδιευθυντή των Μειονοτικών Σχολείων, που δεν ανταποκρίνεται πλέον στις ανάγκες του σύγχρονου Μειονοτικού Σχολείου. Ζητούμε να εκδώσετε μια νέα Υπουργική Απόφαση, η οποία θα διαχωρίζει και θα διασαφηνίζει τα αντίστοιχα καθήκοντα κάθε μιας από τις παραπάνω θέσεις, σύμφωνα με τα ισχύοντα σε όλα τα δημόσια δημοτικά σχολεία της Ελλάδας».

2. Πώς είναι δυνατόν ο Διευθυντής να δίνει συνέντευξη σε εφημερίδα, ενώ είναι υπό διαδικασία πειθαρχικού;

3. Τόσο ο τουρκόγλωσσος παιδικός σταθμός του Εχίνου, όσο και οι υπόλοιποι που έχουν ανοίξει στην Θράκη εν γένει, λειτουργούν υπό την αιγίδα του Συλλόγου Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκη και είναι απολύτως παράνομοι. Το γνωρίζετε ότι αν νομιμοποιηθούν τότε θα συμβούν δύο ανεπανόρθωτες ζημιές, τις οποίες έχει χρέος το Υπουργείο Παιδείας να λάβει υπ' όψιν:

α) Τα δημόσια ελληνόγλωσσα νηπιαγωγεία θα κλείσουν ή στην καλύτερη θα διατηρούνται με 5-6 μαθητές, ενώ τα κατ' ευφημισμόν δίγλωσσα θα γεμίσουν από μαθητές; 

β) Ο εκτουρκισμός και η ισλαμική φανατική κατήχηση θα ξεκινήσει πλέον ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ από τις πιο μικρές ηλικίες;

γ) Θα ολοκληρωθεί το επαίσχυντο έγκλημα της αναγνωρίσεως της τουρκικής ως αποκλειστικής γλώσσας της μειονότητος, εξοβελίζοντας πλήρως την πομακική και την ρομανί από την συνείδηση των αντιστοίχων λαών;


Ο Ερωτών Βουλευτής
 Τέρενς - Νικόλαος Κουίκ