ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΜΑΚΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΜΑΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΜΑΚΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΠΟΜΑΚΟΧΩΡΙΑ ΞΑΝΘΗΣ ΒΙΝΤΕΟ ΑΡΘΡΑ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΓΛΑΥΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΜΑΚΩΝ ΠΟΜΑΚΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΜΙΝΘΗ ΘΡΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΑΡΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΜΥΚΗ ΓΙΟΡΤΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΜΑΚΙΚΗΣ ΕΧΙΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΡΑΙΟΝ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΜΑΚΟΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ ΠΟΜΑΚΩΝ ΚΙΜΜΕΡΙΑ ΜΑΝΤΑΙΝΑ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΠΡΟΣΗΛΙΟ ΠΕΤΡΙΝΑ ΓΕΦΥΡΙΑ ΘΕΡΜΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΑΤΡΕΣ ΤΕΜΕΝΗ ΧΑΡΤΕΣ ΚΟΤΥΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΜΟΥΦΤΕΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ ΦΥΣΗ ΑΣΚΥΡΑ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΠΑΧΝΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΛΙΒΑΔΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΑΛΜΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΡΟΔΟΠΗ ΚΑΛΟΤΥΧΟ ΛΕΞΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΝΕΡΟΜΥΛΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΜΑΚΩΝ ΓΟΡΓΟΝΑ ΙΣΛΑΜ ΚΕΧΡΟΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΑΙΜΟΝΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΕΘΙΜΑ ΙΕΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΚΟΤΙΝΟ ΚΥΚΝΟΣ ΜΕΔΟΥΣΑ ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΠΕΚΤΑΣΙΣΜΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΡΟΥΣΣΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΛΩΖΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑ MYKH ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΕΡΑΝΟΣ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΚΑΡΔΑΜΟΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΜΑΚΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΟΤΑΝΗ ΛΙΒΑΣ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΠΟΡΤΑ ΡΕΥΜΑ ΡΟΜΑ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΜΑΚΩΝ ΓΛΑΥΚΗΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΧΛΟΗ ΑΙΩΡΑ ΑΚΡΑΙΟΣ ΑΛΙΚΟΧΩΡΙ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΒΑΚΟΥΦΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΙΑΛΙΣΤΕΡΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΖΑΓΑΛΙΣΑ ΖΑΦΕΙΡΙΟ ΖΟΥΜΠΟΥΛΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΠΝΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΕΤΙΚΙΟ ΚΙΔΑΡΙΣ ΚΙΡΡΑ ΚΟΥΖΙΝΑ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΜΕΓΑΛΟΧΩΡΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΜΥΡΤΙΣΚΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΟΡΓΑΝΗ ΠΕΛΕΚΗΤΟ ΠΛΑΓΙΑ ΠΡΙΟΝΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Πάχνη ΡΥΜΗ ΣΕΛΕΡΟ ΣΙΔΗΡΟΧΩΡΙ ΣΙΡΟΚΟ ΣΜΙΓΑΔΑ ΣΟΥΝΙΟ ΣΩΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΕΜΕΝΟΣ ΥΔΡΟΧΩΡΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑ ΧΡΥΣΟ

Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019

Οι ίδιοι οι μουσουλμάνοι θα καταργήσουν τα μειονοτικά δημοτικά σχολεία για το καλό των παιδιών τους




"οι μουσουλμάνοι της Θράκης να αποκτήσουν ίδια σχολεία με τους χριστιανούς"

"παράλληλα με τα δίγλωσσα (μειονοτικά) δημοτικά σχολεία σε αμιγώς μουσουλμανικούς οικισμούς θα πρέπει να λειτουργήσουν και δημόσια ελληνόφωνα"

"με το δίγλωσσο (μειονοτικό) δημοτικό σχολείο τα παιδιά μένουν πίσω και δε μπορούν να συναγωνιστούν στις πανελλαδικές εξετάσεις τους μαθητές που φοίτησαν σε ελληνόφωνο σχολείο"




Του Πομάκου δημοσιογράφου 
Σεμπαϊδήν Καραχότζα

Άδικος ή όχι ο τρόπος εισαγωγής των μουσουλμάνων της Θράκης στα ελληνικά πανεπιστήμια;


Εδώ και πολλά χρόνια με τον γνωστό νόμο Παπανδρέου, τα μουσουλμανόπαιδα της Θράκης έχουν μια πολύ ευνοϊκή αντιμετώπιση ως προς τον τρόπο εισαγωγής του στα ελληνικά πανεπιστήμια αφού στην κυριολεξία, ακόμα και μόνο το ονοματεπώνυμο του να γράψει στις πανελλήνιες εξετάσεις ένας μουσουλμάνος θα μπει σε κάποια σχολή. 

Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα περίπλοκο θέμα και τεράστια σημασία έχει η οπτική γωνία από την οποία το εξετάζει κάποιος. Ασφαλώς και είναι δικαιολογημένη η αδικία που νιώθουν να γίνεται εις βάρος τους τα χριστιανόπουλα τα οποία φτύνουν αίμα για να καταφέρουν να πιάσουν τα απαιτούμενα μόρια ώστε να εισαχθούν σε κάποιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα, ενώ την ίδια ώρα βλέπουν τον μουσουλμάνο υποψήφιο φοιτητή να πιάνει πρώτη επιλογή έχοντας μαζέψει ελάχιστα μόρια. 

Από την άλλη όμως την αδικία αυτή τα μουσουλμανόπαιδα και κυρίως αυτά που ζουν σε χωριά τη βιώνουν από την Α΄ Δημοτικού, αφού είναι κατά κάποιο τρόπο υποχρεωμένα να φοιτήσουν σε δίγλωσσο (μειονοτικό) δημοτικό σχολείο, ένα σχολείο δηλαδή που όταν το τελειώσουν ούτε ελληνικά δεν ξέρουν να μιλάνε καλά κι αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στις μετέπειτα σπουδές τους και φυσικά την ώρα των πανελλαδικών εξετάσεων δεν έχουν τον ίδιο βαθμό μόρφωσης με τα χριστιανόπουλα που φοίτησαν σε δημόσιο ελληνόφωνο Δημοτικό Σχολείο κι άρα δε μπορούν να τα συναγωνιστούν. 

Με τον νόμο αυτό της ποσόστωσης του Γιώργου Παπανδρέου υπάρχουν πλέον πολλοί μουσουλμάνοι επιστήμονες, γιατροί δικηγόροι κλπ, ενώ έχει μειωθεί αισθητά ο αριθμός των μουσουλμάνων της Θράκης που φεύγουν για σπουδές στην Τουρκία και στη συνέχεια επιστρέφουν στον τόπο τους έτοιμοι πράκτορες. 

Σε κάθε περίπτωση πάντως ο συγκεκριμένος νόμος δε μπορεί να υπάρχει αιώνια, αλλά για να καταργηθεί, θα πρέπει πρώτα οι μουσουλμάνοι της Θράκης να αποκτήσουν ίδια σχολεία με τους χριστιανούς. 

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως παράλληλα με τα δίγλωσσα (μειονοτικά) δημοτικά σχολεία σε αμιγώς μουσουλμανικούς οικισμούς θα πρέπει να λειτουργήσουν και δημόσια ελληνόφωνα και μετά από μια δεκαετία λειτουργίας τους να καταργηθεί ο συγκεκριμένος νόμος της ποσόστωσης. 

Τι θα καταφέρουμε μ' αυτό; Πρώτον, τα χριστιανόπουλα δε θα νιώθουν αδικημένα, αφού πλέον χριστιανοί και μουσουλμάνοι θα μπαίνουν με τον ίδιο τρόπο στα ελληνικά πανεπιστήμια. Δεύτερον, όταν οι μουσουλμάνοι γονείς δουν και στην πράξη με το δίγλωσσο (μειονοτικό) δημοτικό σχολείο τα παιδιά τους μένουν πίσω και δε μπορούν να συναγωνιστούν στις πανελλαδικές εξετάσεις τους μαθητές που φοίτησαν σε ελληνόφωνο σχολείο, θα αναγκαστούν να τα πάρουν από το δίγλωσσο και να τα στείλουν στο ελληνόφωνο. 

Έτσι, χωρίς νόμους, χωρίς υπουργικές αποφάσεις κλπ θα καταργηθούν τα δίγλωσσα (μειονοτικά) δημοτικά σχολεία στη Θράκη, οι ίδιοι οι μουσουλμάνοι θα τα καταργήσουν για το καλό των παιδιών τους. 

ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΠΟ ΚΙ ΟΧΙ ΚΟΠΟ