ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΜΑΚΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΜΑΚΩΝ ΠΟΜΑΚΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΠΟΜΑΚΟΧΩΡΙΑ ΞΑΝΘΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΒΙΝΤΕΟ ΑΡΘΡΑ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΓΛΑΥΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΜΑΚΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΜΙΝΘΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΜΑΚΩΝ ΘΡΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΑΡΙΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΜΥΚΗ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΜΑΚΙΚΗΣ ΕΧΙΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΚΛΟΓΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΩΡΑΙΟΝ ΚΙΜΜΕΡΙΑ ΜΑΝΤΑΙΝΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΜΟΣ ΠΟΜΑΚΩΝ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΠΡΟΣΗΛΙΟ ΠΕΤΡΙΝΑ ΓΕΦΥΡΙΑ ΠΟΜΑΚΟΙ ΘΕΡΜΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΑΤΡΕΣ ΤΕΜΕΝΗ ΧΑΡΤΕΣ ΚΟΤΥΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ ΦΥΣΗ ΑΣΚΥΡΑ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΜΟΥΦΤΕΙΑ ΠΑΧΝΗ ΛΙΒΑΔΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΑΛΜΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΡΟΔΟΠΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΛΟΤΥΧΟ ΝΕΡΟΜΥΛΟΙ ΓΟΡΓΟΝΑ ΚΕΧΡΟΣ ΛΕΞΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΜΑΚΩΝ ΑΙΜΟΝΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΡΘΡΑ ΕΘΙΜΑ ΙΕΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ ΙΣΛΑΜ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΚΟΤΙΝΟ ΚΥΚΝΟΣ ΜΕΔΟΥΣΑ ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΠΕΚΤΑΣΙΣΜΟΣ ΡΟΥΣΣΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΛΩΖΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑ MYKH ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΕΡΑΝΟΣ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΚΑΡΔΑΜΟΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΜΑΚΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΟΤΑΝΗ ΛΙΒΑΣ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΠΟΡΤΑ ΡΕΥΜΑ ΡΟΜΑ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΜΑΚΩΝ ΓΛΑΥΚΗΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΧΛΟΗ ΑΙΩΡΑ ΑΚΡΑΙΟΣ ΑΛΙΚΟΧΩΡΙ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΒΑΚΟΥΦΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΙΑΛΙΣΤΕΡΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΖΑΓΑΛΙΣΑ ΖΑΦΕΙΡΙΟ ΖΟΥΜΠΟΥΛΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΠΝΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΕΤΙΚΙΟ ΚΙΔΑΡΙΣ ΚΙΡΡΑ ΚΟΥΖΙΝΑ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΜΕΓΑΛΟΧΩΡΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΜΥΡΤΙΣΚΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΟΡΓΑΝΗ ΠΕΛΕΚΗΤΟ ΠΛΑΓΙΑ ΠΡΙΟΝΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Πάχνη ΡΥΜΗ ΣΕΛΕΡΟ ΣΙΔΗΡΟΧΩΡΙ ΣΙΡΟΚΟ ΣΜΙΓΑΔΑ ΣΟΥΝΙΟ ΣΩΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΕΜΕΝΟΣ ΥΔΡΟΧΩΡΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑ ΧΡΥΣΟ

Τρίτη, 22 Μαΐου 2018

Αναπάντητα ερωτήματα...





Όλοι τα ξέρουν αλλά κανένας δε μιλάει. Γιατί;

Γράφει ο Σεμπαϊδήν Καραχότζα

Με αφορμή τα όσα είδαμε και διαβάσαμε για την τελετή λήξης των θρησκευτικών μαθημάτων στον Εχίνο θα ήθελα να επανέλθω σε ένα θέμα που το είχα θίξει και με παλιότερο άρθρο μου αλλά δεν πήρα ποτέ απαντήσεις στα ερωτήματα που είχα θέσει τότε.

Αυτά τα μαθήματα θρησκευτικών γίνονται κατά τις απογευματινές ώρες μέσα στο τζαμί του κάθε οικισμού και τα παρακολουθούν συνήθως παιδιά 6 – 12 ετών, δηλαδή παιδιά Δημοτικού. Πλέον ύστερα απ’ όλα αυτά που είδαμε να γίνονται φέτος στον Εχίνο δικαιώθηκα για όσα είχα γράψει τότε, ότι δηλαδή στα συγκεκριμένα τύπου κατηχητικού σχολεία – φροντιστήρια τα παιδιά δυστυχώς δε διδάσκονται μόνο το κοράνι αλλά διδάσκονται περισσότερο τουρκικά.

Θα θέσω λοιπόν και πάλι κάποια ερωτήματα με την ελπίδα πως αυτή τη φορά θα βρεθεί κάποιος αρμόδιος από την ελληνική πολιτεία να δώσει απαντήσεις.
Είναι νόμιμη η λειτουργία αυτών των φροντιστηρίων; Υπάρχει δηλαδή κάποια διαδικασία αδειοδότησης τους κι αν ναι από ποιόν φορέα και με ποια διαδικασία;
Οι χώροι στους οποίους γίνονται αυτά τα μαθήματα είναι ασφαλείς για παιδιά τόσο μικρής ηλικίας; Τηρούνται δηλαδή όλες οι απαιτούμενες προδιαγραφές ασφάλειας των μαθητών και ποιος το ελέγχει αυτό;

Οι χοτζάδες που διδάσκουν από πού πληρώνονται; Δηλώνουν στην εφορία τα χρήματα που παίρνουν;

Το ότι μέσα σε αυτά τα σχολεία τα μικρά παιδιά διδάσκονται όχι απλά τα τουρκικά ως γραφή κι ανάγνωση αλλά κυρίως μαθαίνουν να αγαπούν την Τουρκία και να μισούν την Ελλάδα είναι νόμιμο; Το επιτρέπει η επίσημη ελληνική πολιτεία;

Ξέρω πως όλα αυτά εκπαιδευτικοί της Θράκης τα έχουν αναφέρει πρόσφατα στον Υπουργό Παιδείας η απάντηση του οποίου ήταν «αυτά αποκλείεται να συμβαίνουν στην Ελλάδα». Αλήθεια κύριε Υπουργέ, έστω κι αν έχετε δίκιο, μπήκατε ποτέ στη διαδικασία να εξετάσετε ο ίδιος προσωπικά αν είναι αλήθεια ή ψέματα όλα όσα σας μετέφεραν οι εκπαιδευτικοί;

Επαναλαμβάνω πως τα παραπάνω ερωτήματα δεν τα θέτω για πρώτη φορά αλλά τις απαντήσεις ακόμα τις περιμένω. Ελπίζω αυτή τη φορά να τις πάρω αλλά όχι από τον οποιονδήποτε, από την επίσημη ελληνική πολιτεία μόνο.

Σεμπαϊδήν Καραχότζα