Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Náni mi náni, maychíno (παραδοσιακό πομάκικο νανούρισμα)




Náni mi náni, maychíno
Νάνι μου, νάνι,  της μανούλας σου
(νανούρισμα)


Náni mi náni, maychíno
Maychíno móyo, máhichko.

Νάνι μου, νάνι,  της μανούλας σου
Της μανούλας σου μικρούλι μου


Maychíno móyo máhichko
Maychíno móyo húbofko.

Της μανούλας σου μικρούλι μου
Της μανούλας σου ομορφούλι μου


Máychiti, móyo, da stánesh
Da stánesh, móyo, gulâmchek

Της μανούλας σου, δικό μου, να γίνεις
Να γίνεις, δικό μου, μεγάλο


Da stánesh, móyo, gulâmchek
Máychiti yizmét da právish

Να γίνεις, δικό μου, μεγάλο
Τη μανούλα σου να υπηρετείς


Máychiti yizmét da právish
I máykati, móyo, da glédash.

Τη μανούλα σου να υπηρετείς

Και τη μάνα σου, δικό μου, να κοιτάς.



* Από τo cd  «Πομάκικα Τραγούδια από την ορεινή Ξάνθη με τη μοναδική φωνή της Νερμάν Μολλά», που κυκλοφόρησε το Μάρτιο του 2006 από το Πολιτιστικό Αναπτυξιακό Κέντρο Θράκης.

Μπορείτε να προμηθευτείτε το cd από το Πολιτιστικό Αναπτυξιακό Κέντρο Θράκης στην Ξάνθη
οδός Μ. Μπότσαρη αρ. 20.


Πληροφορίες:



Τηλέφωνο25410 73808