Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Ο Μουσταφά Αχμετσίκ από τη Σμίνθη

Ένας αυθεντικός ρεμπέτης:
Ο Μουσταφά Αχμετσίκ τραγουδάει ένα πομάκικο τραγούδι από τη Σμίνθη

Svétna móma húbova

Svetna móma húbova, húbova
sóltzi róni samá sa móli:
-Óti Díntso ti da ne dóydesh
U méne da ubíchesh.

Ne li káza Díntsove
Ti sa mu méne shte ubíchesh
Da de pláshtom hey lúdo mládo
S’ méne da dóydesh.
Ya si yáhai kóntseso
I sas méne lûbe da dóydesh
Dóida Díntsο da vechérome
Léle izgoréh.

Φωτεινό όμορφο κορίτσι
Φωτεινό όμορφο κορίτσι
τα δάκρυα τρέχουν, μόνος του παρακαλάει
- Γιατί Ντίντσo, εσύ δεν έρχεσαι,
Εμένα να αγαπήσεις;
Δε σου είπα Ντίντσo
Εσύ μόνο εμένα να αγαπήσεις
Τώρα που πληρώνω
Έι τρελή μου αγάπη
Μαζί μου ναρθείς.
Έλα ανέβα το άλογο
Και μαζί μου αγάπη μου ναρθείς
Ήρθα Ντίντσο να ξενυχτήσουμε Θεία μου, κάηκα!

Το τραγούδι συμπεριλαμβάνεται στο cd «Πομάκικα Τραγούδια από τη Σμίνθη Ξάνθης»
που κυκλοφόρησε το 2002 από τις Εκδόσεις Σπανίδη
(Θερμοπυλών & Πλάτωνος 11, 67100 Ξάνθη, τηλ. 25410-27544,
email: info@spanidis.gr,
Πληροφορίες: http://www.spanidis.gr/catalog/product_info.php?products_id=2863