Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Kîtko ímam faf bahchóna - Λουλούδι έχω στον κήπο



MΟΥΣΤΑΦΑ ΑΧΜΕΤΣΙΚ (Σμίνθη) 
(τουμπερλέκι: Οκάν Σοφτά)

 Kîtko ímam faf bahchóna

Λουλούδι έχω στον κήπο

 
Ο Μουσταφά Αχμετσίκ Γεννήθηκε στη Σμίνθη το 1939. Έχει λάβει μέρος σε πολλές συναυλίες πομάκικης δημοτικής μουσικής. Από τον εκδοτικό οίκο Σπανίδη έχουν κυκλοφορήσει δύο δικά του CDs  με πομάκικα δημοτικά τραγούδια.

Συναυλία Παραδοσιακής Μουσικής
Ξάνθη - Αμφιθέατρο Πολυτεχνικής Σχολής
Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2005
Διοργάνωση: Πολιτιστικό Αναπτυξιακό Κέντρο Θράκης

Kîtko ímam faf bahchóna

Kîtko ímam faf bahchóna, marí
Ánole lûbele.

Navedéiso yotkóchae, marí
Ánole lûbele.

Yotkóchae, zakïché ye, marí                                                      
Ánole lûbele.

Zakïché ye na vushóta, marí
Ánole lûbele.

Na vushóta, na strankóta, marí
Ánole lûbele.
                                                                     
Poigrái mi faf horóna, marí
Ánole lûbele.


Λουλούδι έχω στον κήπο μου


Λουλούδι έχω στον κήπο μου, μαρή
Μάνα μου, αγάπη μου.

Σκύψε και κόψε, μαρή
Μάνα μου, αγάπη μου.

Κόψε και στολίσου με λουλούδι, μαρή
Μάνα μου, αγάπη μου.

Στολίσου με λουλούδι στο αυτί, μαρή
Μάνα μου, αγάπη μου.

Στο αυτί και στην πλευρά, μαρή
Μάνα μου, αγάπη μου.

Παίξε μου στο χορό, μαρή