Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Φ. Φράγκος: Γεωπολιτική αξία Θράκης και διεθνές περιβάλλον



«Γεωπολιτικιή αξία Θράκης και διεθνές περιβάλλον. Προκλήσεις και απειλές Άμυνας και Ασφάλειας περιοχής».

Ομιλητής: Φραγκούλης Φράγκος


Στρατηγός ε.α.

Κυρίες και κύριοι,

            Θα ήθελα να επισημάνω το εξής:
            Κανείς από όλους εμάς τους ομιλητές της Ημερίδας "Παρελθόν - Παρόν και μέλλον της Ελληνικής Θράκης" δεν θα ήθελε τον χαρακτηρισμό του «Ελληναρά», που μόνο για σήμερα αποφάσισε να εκμεταλλευθεί την ευκαιρία, να αυτοπροβληθεί. Το θέμα μας είναι το ΧΘΕΣ, το ΣΗΜΕΡΑ, και το ΜΕΛΛΟΝ της ΘΡΑΚΗΣ ΜΑΣ. Δεν θα σταθώ στους χειρισμούς της Τουρκίας σε γενικότερο επίπεδο, όσον αφορά τις διμερείς σχέσεις της με την Ελλάδα, καθώς και στις επιβουλές που εκτοξεύει, όσον αφορά τη Θράκη, ένα τρανταχτό παράδειγμα πέραν της ΑΟΖ το τελευταίο διάστημα είναι και η συνεχής αμφισβήτηση της ΖΟΥΡΑΦΑΣ (Λαδόξερας) στη Σαμοθράκη, με αποτέλεσμα να μην αναγνωρίζει η Άγκυρα τα 6 ν.μ. των χωρικών μας υδάτων πέραν αυτής.

            Η ανάμειξη της όμως στις Ευρώεκλογές μέσω του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής αποτελεί πρόκληση και έγινε υπέρ του κόμματος των τουρκοφώνων του Κ.Ι.Ε.Φ. (Κόμμα Ισότητας Ελευθερίας και Φιλίας) και όχι D.E.B (DostlukEsitlikBarisPartisi), όπως το προβάλουν και τα υψηλά ποσοστά στο Νομό Ροδόπης 41,68 % (25.857 ψήφοι) και 25,87 % (15.300 ψήφοι) στην Ξάνθη.

(Επικράτεια 0,75 % 42.617 ψήφοι, Ρόδος-Κω 15 ψήφοι).
               ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ 2014                               ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2014



            Είναι πρόδηλο ότι είναι επιβεβλημένο να συνεγείρουν Κυβέρνηση και αντιπολίτευση δηλαδή ανεξαρτήτως κόμματος να αλλάξουν πολιτική, διότι συναγωνίζονται σε λάθη χειρισμούς στο βωμό της ψηφοθηρίας προκειμένου να αποκομίσουν οφέλη από τους ψηφοφόρους της μουσουλμανικής κοινότητας αδιαφορώντας για το εθνικό συμφέρον. Αλλά φευ αδυνατούν να αντιληφθούν τα αυτονόητα και επί δεκαετίες παίζουν το παιχνίδι της Άγκυρας και αδιαφόρησαν για Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριους και Τενέδιους χωρίς να λάβουν μέτρα για να αποτρέψουν την καταστροφή της ελληνικής μειονότητας κα ουδέποτε απαίτησαν να επιβάλουν την αρχή της αμοιβαιότητας σε σχέση με τη μουσουλμανική μειονότητα.



            Το τουρκικό προξενείο Κομοτηνής καλλιεργεί ένα κλίμα αμφισβήτησης για την αποτελεσματικότητα και τον έλεγχο της ελληνικής Θράκης από τα κρατικά όργανα και υπηρεσίες με ένα δίκτυο πρακτόρων επί πληρωμή, που υπολογίζονται γύρω στις 3.000 και δαπάνη πολλών εκατομμυρίων.
            Καταπιέζουν κατά κύριο λόγο τους φιλήσυχους Έλληνες Μουσουλμάνους προκειμένου να τους πείσουν ότι είναι τουρκογενείς με κύρια στόχευση τους Πομάκους και Ρομά.
            Στους τουρκόφωνους περιλαμβάνονται τουρκόφωνοι Κιρκάσιοι, μαύροι Σουδανοί (στο Ν. Ξάνθης), τουρκόγυφτοι, ορεινοί Τσιτάκηδες, Κιρτζαλήδες και άλλα ασιατικά φύλα, τα οποία εποίκησαν τη Θράκη στις αρχές της οθωμανικης κυριαρχίας.
            Μετά το 1950 τα πολλαπλά λάθη διευκόλυναν την προπαγάνδα της Άγκυρας και δαπανώντας από το 1997 έως το 2013 άνω των 23.000.000 Ευρώ που δόθηκαν από την ΕΕ και εθνικούς πόρους με την κ. Δραγώνα να επιμένει να μαθαίνει την τουρκική γλώσσα και όχι την ελληνική σε τουρκοφανείς και μη.
            Το Τουρκικό προξενείο Κομοτηνής δίνει χρήματα ακόμη για τη μαντίλα προκειμένου να τη φοράνε τα νέα κορίτσια, όπως και να ακολουθούν την εκπαίδευση των μειονοτικών σχολείων.
            Η Τουρκική τράπεζα ZIRAAT χρηματοδοτεί την αγορά γης από φανατικούς τουρκόφωνους μουσουλμάνους με επιτόκιο 3% ενώ το αντίστοιχο των Ελληνικών τραπεζών είναι 14% με αποτέλεσμα οι αγορές να είναι σε αναλογία 10 προς 1 σε βάρος των Ελλήνων χριστιανών και να αλλάζει η κατοχή γης στους νομού Ροδόπης και Ξάνθης. Μέσα στη λογική αυτή επιδίωξη είναι να εμφανιστεί ότι υπάρχει υπεροχή σε πληθυσμό και κατοχή γης άνω του 50% και να υλοποιηθεί σε 1ο στάδιο η αυτονομία με στόχευση αρχικά τη Ροδόπη και στη συνέχεια το νομό Ξάνθης.
            Ο κύριος λόγος που η χώρα βρίσκεται σε καθεστώς οικονομικής, πολιτικής, κοινωνικής και εθνικής κατάρρευσης είναι η ανυπαρξία ενός εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού, γεγονός το οποίο έχει επιτρέψει τις προσωπικές «αυθαίρετες», αποσπασματικές, χωρίς συνοχή και συνέχεια παρεμβάσεις πολιτευτών και ιδιωτών στη χάραξη της εθνικής ή εξωτερικής πολιτικής.
            Σήμερα βιώνουμε τα αποτελέσματα αυτής της θολής και απόλυτα στρεβλής πολιτικής πρακτικής, η οποία δεν ικανοποιεί στόχους και σκοπούς, δεν υπακούει σ' ένα γενικότερο πλαίσιο κανόνων και ορίων ούτε υπόκειται σε οποιονδήποτε επαρκή και σοβαρό έλεγχο από κάποια Αρχή.
            Το μεγαλύτερο «δυστύχημα» είναι πως όλοι, αρνούνται επίμονα να συμβουλευθούν ή να υπακούσουν σε υποδείξεις εξειδικευμένων κρατικών υπαλλήλων και διπλωματών, οι οποίοι έχουν πλούσια εμπειρία, γνώσεις και ικανότητες και αποτελούν «κόκκινο πανί», κάτι το οποίο εκμεταλλεύεται στο έπακρο η Άγκυρα και αργά αλλά σταθερά, μεθοδικά και με προσεκτικά μελετημένες κινήσεις, εκμεταλλευόμενη την ελληνική αδιαφορία, βάζει ολοένα και περισσότερο πόδι στη Θράκη.
            Υπάρχει γενικότερα, μια διπλωματική τάση στην Ελλάδα, από τα μεταπολεμικά χρόνια και ύστερα που υποστηρίζει την αμυντική στάση, άνευ διεκδικήσεων και επιθετικής λεκτικής, που δεν διασφαλίζουν , οι όποιες κόκκινες γραμμές.
            Έτσι έχουμε την Τουρκία, τα Σκόπια και την Αλβανία να λαμβάνουν επιθετική στάση απέναντι μας. Είναι πολλά τα παραδείγματα ακόμα και στην νεώτερη ιστορία μας που η Ελλάδα, ιδιαίτερα με την ένταξη της Τουρκίας και της Ελλάδος το 1954 στο ΝΑΤΟ, ακολουθεί πολιτική σε βάρος των Πομάκων, διότι θεωρήθηκε ότι η τουρκοποίηση της μουσουλμανικής μειονότητας θα είχε λιγότερα μειονεκτήματα έναντι της απειλής από το Σύμφωνο της Βαρσοβίας. Με αποτέλεσμα να υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά το εθνικό συμφέρον της, φέροντας έτσι ένα καίριο πλήγμα στην γεωπολιτική της ισχύ.

       Είναι πρόδηλο ότι είναι επιβεβλημένο να συνεγείρουν Κυβέρνηση και αντιπολίτευση δηλαδή ανεξαρτήτως κόμματος να αλλάξουν πολιτική, διότι συναγωνίζονται σε λάθη χειρισμούς στο βωμό της ψηφοθηρίας προκειμένου να αποκομίσουν οφέλη από τους ψηφοφόρους της μουσουλμανικής κοινότητας αδιαφορώντας για το εθνικό συμφέρον. Αλλά φευ αδυνατούν να αντιληφθούν τα αυτονόητα και επί δεκαετίες παίζουν το παιχνίδι της Άγκυρας και αδιαφόρησαν για Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριους και Τενέδιους χωρίς να λάβουν μέτρα για να αποτρέψουν την καταστροφή της ελληνικής μειονότητας και ουδέποτε απαίτησαν να επιβάλουν την αρχή της αμοιβαιότητας σε σχέση με τη μουσουλμανική μειονότητα.


ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

            Η Ελληνική Θράκη είναι ένα προγεφύρωμα στην ανατολική και νότια πλευρά της χερσονήσου του Αίμου, και υπό τη μορφή μπότας με το πέλμα στη γείτονα Τουρκία να διεμβολίζει και να απορροφά την όποια τάση επέκτασης προς την ενδοχώρα, με το φυσικό όριο του κωλύματος του Έβρου ποταμού.
            Η Θράκη παρουσιάζει ορισμένα γεωπολιτικά, οικονομικά χαρακτηριστικά στρατηγικού χαρακτήρα:
• Προσδίδει στρατηγικό βάθος στην άμυνα της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, που άλλως θα ήταν παραμεθόρια περιοχή με τα 284 χλμ από τα σύνορα με την Τουρκία.
         Εκσπουν ΑξΟΝΕΣ προς:
- Τουρκική Θράκη με στόχευση τον έλεγχο των στενών του Βοσπόρου και Ελλησπόντου.
- Μαύρη θάλασσα
- Βουλγαρία και εκείθεν προς Κεντρική Ευρώπη ή Ουκρανία-Ρωσια
- Νησιά Ανατολικού Αιγαίου και
- Μικρασιατικά παράλια
         Οι ίδιοι άξονες είναι και δρόμοι εμπορίου και ανάπτυξης, εάν υλοποιηθούν έργα καθέτων οδικών και σιδηροδρομικών αξόνων παράλληλα με τα σύνορα της Βουλγαρίας [Τα ΕΣΠΑ λιμνάζουν] και η ΘΡΑΚΗ δεν ενισχύεται ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ, όταν αναιρείται η κατασκευή του αγωγού Πύργου - Αλεξανδρουπόλεως ...
• Η υλοποίηση της κατασκευής του αγωγού TAP (TransAdriaticPipeline) με 550 χλμ μειώνει τις όποιες γεωπολιτικές απώλειες, πλην όμως και πάλι με την   

πολιτική μας «ανεπάρκεια» η απόληξη του αγωγού είναι μόνο σε αλβανικό έδαφος, ενώ το ορθόν με τις δυνατότητες της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας θα ήτο το άλλο τερματικό να είναι στην Ηγουμενίτσα.

         Το 1/12 των καλλιεργήσιμων εδαφών της ελληνικής επικράτειας
         Σημαντικές εκτάσεις βοσκοτόπων
         Ορυκτό πλούτο, τόσο στην ηπειρωτική ζώνη όσο και στην υφαλοκρηπίδα του Β. Αιγαίου.
         Ουράνιο - Χρυσό (Πέραμα Έβρου, Σάππες, ορεινός όγκος Ροδόπης κλπ)
         Ζεόλιθο (Πετρωτά Έβρου)
         Υδρογονάνθρακες (πετρέλαιο - φυσικό αέριο)
         Σπάνιες γαίες (αναγκαίες για την παραγωγή κραμάτων αεροδιαστημικής, μπαταριών ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ηλεκτρονικών στοιχείων, ελαφρών μαγνητών, φωτοβολταϊκων στοιχείων κ.λπ.), για τις οποίες ήδη γίνεται εκτεταμένη έρευνα και τα κοιτάσματα αυτά θα αλλάξουν άρδην την γεωπολιτική της σημασία (υπόψη η μόνη χώρα που εξορύσσει και παράγει αυτά τα μέταλλα είναι η Κίνα (κατά 97%) και ελέγχει την παγκόσμια αγορά.

Δημογραφικό Πρόβλημα

Απογραφή Πληθυσμού Θράκης 2011

            Στην προηγούμενη απογραφή, του 2001, ο πληθυσμός του Ν. Έβρου ανέρχονταν σε 149.283, με τη νέα απογραφή του 2011 ο πληθυσμός έχει μειωθεί στις 147.530. Τη ίδια στιγμή, στο νομό Ροδόπης που το 2001 ήταν 111.237 υπήρξε μία μικρή αύξηση, αφού ο πληθυσμός ανήλθε στις 111.610 κατοίκους. Μόνο στην Ξάνθη, έχουμε σημαντική αύξηση, σύμφωνα με την απογραφή του 2011, στους 110.290 έναντι 102.959 που ήταν το 2001.
            Συνολικά η ελληνική Θράκη το 2011 έχει 369.430 έναντι 363.479 το 2001.






            Η γεωπολιτική αξία της Ελλάδος είναι ο κύριος ουσιαστικά θεμέλιος λίθος που καθορίζει σε συνδυασμό με την γεωοικονομία την αξία σε γεωστρατηγικό επίπεδο μιας χώρας..
            Η επιθετική τάση διπλωματίας και πολιτικής, έχει πάντα επιφέρει κέρδος στην Ελλάδα, όμως αυτό θέλει όντως, και σύμπνοια , αλλά και πλάνο μακροπρόθεσμο, και ανεπηρέαστο από τα κομματικά «θέλω» και τις επιθυμίες, ιστορικά όπως:
·        Βαλκανικοί πόλεμοι
·        Μικρασιατική εκστρατεία, έστω και αν τα οφέλη ήταν πρόσκαιρα πλην όμως, το κέρδος ήταν η ελληνική Θράκη και η ενίσχυση του πληθυσμού της Μακεδονίας με τους πρόσφυγες Μικρασιάτες και Ανατολικοθρακιώτες
·        Ένταξη της Κύπρου στην ΕΕ παρά τις έντονες αντιρρήσεις της Τουρκίας.


Οι παράγοντες που μπορούν να στηρίξουν την επιθετική διπλωματία ουσιαστικά είναι:
       Η ισχύς της οικονομίας
       Η ένωση των πολιτών και πολιτικών εσωτερικά κάτω από ένα κοινό σκοπό και
       Η ισχύς των Ενόπλων Δυνάμεων
       Δίχως να αγνοούμε την Παιδεία ομού με την θρησκεία, που αποτελούν έναν από τους ισχυρότερους συνδετικούς κρίκους μιας κοινωνίας.

Το όραμα για την δημιουργία ισχυρής κρατικής οντότητας προϋποθέτει την ισονομία, την δικαιοσύνη και την ισοπολιτεία, ώστε να αποτελεί η πατρίδα μας ένα διεθνή παράγοντα κομβικής σημασίας και μάλιστα μεγάλης γεωστρατηγικής σημασίας στην ευρύτερη περιοχή της ανατολικής λεκάνης της Μεσογείου, στα Βαλκάνια και την Μαύρη Θάλασσα.

Ως επιστέγασμα θα πρέπει να επισημανθεί η σημασία της ισχύος των Ενόπλων Δυνάμεων που είναι θέμα ιδιαίτερα ευαίσθητο και αδιαπραγμάτευτο.
Επιβάλλεται να διασφαλίσουμε το μέλλον των στελεχών των ΕΔ, γι αυτό δώστε τους το δικαίωμα να πιστέψουν στις δυνάμεις τους και θα διαπιστώσετε στο τέλος ότι θα αποβάλλουν και οι πολιτικοί μας το φοβικό σύνδρομο έναντι της Τουρκιάς που προσπαθεί να εισχωρήσει στην ψυχολογία τους. Οι παράγοντες υλοποίησης των παραπάνω είναι τα καύσιμα, τα ανταλλακτικά, τα πυρομαχικά και ιδίως η αξιοπρεπής διαβίωση αυτών και των οικογενειών τους. Πρέπει να το αντιληφθούμε όλοι μας, ότι τα στρατευμένα μας παιδιά, ασχέτως βαθμού, ήταν, είναι και θα είναι οι εγγυητές της ειρήνης και ασφάλειας έναντι των επιβουλών και των απειλών της Άγκυρας.
Η Ελλάδα όποτε χρειάστηκε να στηριχθεί εξολοκλήρου σε ξένες δυνάμεις, το πλήρωσε ακριβά. Για αυτό και η ετοιμότητα των Ενόπλων Δυνάμεων θα πρέπει να διατηρείται στον ύψιστο βαθμό. Τα κελεύσματα και οι αντιδράσεις των ακτιβιστών και των αυτοαποκαλούμενων «ειρηνιστών», δεν θα μας προστατεύσουν από την υπαρκτή απειλή της Τουρκίας, που εκμεταλλευόμενη το φοβικό σύνδρομο των πολιτικών ηγεσιών των τελευταίων δεκαετιών επιχειρεί την «Φιλανδοποίησή» μας, με ότι συνεπάγεται αυτό.


Σημαία της αποκαλούμενης «ανεξάρτητης» Δυτικής Θράκης που απεικονίζει τις περιοχές που θέλουν να ενσωματώσουν από τις γειτονικές χώρες


            Παρά τη διακηρυχθείσα ρήση του «Ataturk» περί «ειρήνης στη χώρα και ειρήνης στον κόσμο» (yurttabaris, dunyadabaris), ο ίδιος ο Μουσταφά Κεμάλ έδωσε εντολή τα σύνορα της Τουρκίας να είναι ο Νέστος ποταμός. Μετά από αυτόν ο ισλαμιστής πρωθυπουργός Ερντογάν τα επεξέτεινε μέχρι και πέραν της Θεσσαλονίκης. Ατυχώς όμως ο μόνος που διαμαρτυρήθηκε στο Ευρωκοινοβούλιο για τις δηλώσεις του Τούρκου πρωθυπουργού δεν ήταν Έλληνας Ευρωβουλευτής.
            Στην Θράκη, επιδιώκει την ολοκλήρωση του «εκτουρκισμού» της μουσουλμανικής μειονότητας μέσω της επιχειρούμενης ομογενοποίησης του Τουρκικού, Πομακικού, και Αθιγγανικού στοιχείου με όχημα μια τεχνηέντως καλλιεργούμενη κοινή μειονοτική «Τουρκική» εθνοτική συνείδηση, αλλά και με μεταφορά μειονοτικού δυναμικού στο Νομό Έβρου, και τέλος με την καλλιέργεια της ιδέας της αυτονομίας, σε συνδυασμό και με την μουσουλμανική μειονότητα που διαβιώνει στη Ν. Βουλγαρία.
            Η απόπειρα «Κοσσοβοποίησης» της Θράκης, σε καμιά περίπτωση δεν έχει ομοιότητες με το Κόσσοβο, διότι εκεί από τα δύο εκατομμύρια των κατοίκων το 90 % είναι Αλβανοί και μόνο το 10 % Σέρβοι. Στην ελληνική Θράκη ο πληθυσμός είναι 355.000 και οι Τουρκοφανείς περίπου 60.000 και κανένας εχέφρων δεν χαρίζει στο Τούρκικο Προξενείο της Κομοτηνής τους Έλληνες Μουσουλμάνους Πομάκους και Ρομά.
            Η επιλογή «alacarte» των υποχρεώσεων που έχει προκειμένου να ενταχθεί στην Ε.Ε. (άνοιγμα λιμανιών στα κυπριακά πλοία, Σχολή Χάλκης, αντιμετώπιση Οικ. Πατριαρχείου, αναγνώριση σφαγών και γενοκτονιών του παρελθόντος) δε συνάδουν με τη φιλειρηνική διακήρυξη του θεμελιωτή του Τουρκικού κράτους, αλλά αποκαλύπτουν τις προθέσεις και διαθέσεις μιας χώρας να επιβάλλει «εσωτερική ομογενοποίηση» ετσιθελικά από τη μια και να επεκταθεί γεωγραφικά και γεωπολιτικά από την άλλη.

Η Επιτροπή Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης υιοθέτησε ενδιάμεσο ψήφισμα (InterimResolution στις 5 Ιουνίου 2014), με το οποίο καλεί τις ελληνικές Αρχές, να συμμορφωθούν με τις αποφάσεις του "Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων" ζητώντας ουσιαστικά την αναγνώριση ως τουρκικής της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης.
            Με την συγκεκριμένη απόφαση ουσιαστικά τίθενται οι βάσεις για την κατάργηση της συνθήκης της Λωζάννης του 1923 όπου βάσει του άρθρου 2β η μειονότητα χαρακτηρίζεται ως μουσουλμανική και όχι ως τουρκική μέσω της διαδικασίας ανταλλαγής πληθυσμών που προέβλεπε η συνθήκη.
            Ατυχώς οι κύριοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν έκαναν καμία παρέμβαση στην Επιτροπή Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης για να αποτρέψουν την απόφαση αυτή και παρουσιάζονται ασυγκίνητοι και διόλου ευαίσθητοι έναντι της Τουρκίας που κατέχει από το 1974 το 38 % του εδάφους της Δημοκρατίας της Κύπρου (μέλος ΕΕ), ενώ έχει Casusbelli έναντι της Ελλάδος (μέλος ΕΕ) εάν εφαρμόσει το αναφαίρετο δικαίωμα της επέκτασης των χωρικών υδάτων από 6 σε 12 ναυτικά μίλια.
            Βασικό εργαλείο, ένα καλοστημένο δίκτυο Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, που επισήμως ελέγχεται από τη μουσουλμανική μειονότητα - γεγονός απολύτως θεμιτό σε μια Δημοκρατία, αν και τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν τα περιστατικά που υποδεικνύουν ότι πολλά απ' αυτά τα μέσα υπηρετούν συστηματικά την προώθηση της τουρκικής πολιτικής στην περιοχή.
            Συνεχείς αναρτήσεις και φωτογραφίες, με τη Σημαία της Ανεξάρτητης Δυτικής Θράκης Δείγμα της κλιμάκωσης του τουρκικού παράγοντα, ο οποίος καλλιεργεί με ένταση στους τοπικούς κύκλους τα όνειρα της αυτονομίας, είναι και η κατακόρυφη αύξηση της αναζήτησης του όρου «Δημοκρατία της Δυτικής Θράκης» στις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου. Είναι τέτοιο το ενδιαφέρον που υπάρχει σε πληθυσμούς εντός και εκτός Τουρκίας για ένα αυτόνομο βραχύβιο κρατίδιο διάρκειας δύο μηνών που συστάθηκε το 1913 στην περιοχή της Θράκης ώστε να είναι σήμερα από τα πρώτα στην κατάταξη στο λήμμα «Δημοκρατία» του διαδικτυακού χώρου.
            Όλοι μας, ακόμα κι σ' αυτούς τους χαλεπούς καιρούς, μπορούμε να βοηθήσουμε, ακόμα και με μια απλή συνδρομή στις ενημερωτικές εφημερίδες και διαδικτυακούς τόπους, που στηρίζουν   τη   προσπάθεια   για   προστασία   ΟΛΩΝ των μουσουλμάνων αδελφών μας, καθώς και τη συνέχεια του τόπου μας (ΖΑΓΑΛΙΣΑ, ΕΛΠΙΔΑ, ΑΝΤΙΦΩΝΗΣΗ, WWW. TOURKIKANEA. GR).

            Ένα θέμα που το άφησα για το τέλος:
            Τέρμα η μεμψιμοιρία και οι δικαιολογίες τι κάνει η Ελληνική Πολιτεία για την Θράκη όταν εμείς όχι μόνο την εγκαταλείψαμε, αλλά σαν να μην έφτανε αυτό μεταδημοτεύσαμε. Επιβάλλεται να αντιληφθούν όλοι ότι θα πρέπει να εγγραφούμε στους Δήμους και τις κοινότητες της ΘΡΑΚΗΣ ΜΑΣ, είμαστε πάνω από 300.000 και στις εκλογές να εκλέγουμε Θρακιώτες βουλευτές που θα αγωνίζονται για τα δίκαια του τόπου μας.
            Δεν μας έχει ανάγκη η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, η Θράκη μας χρειάζεται ειδικά τώρα που έχουν αποθρασυνθεί τα φερέφωνα του Τουρκικού προξενείου και δραστηριοποιούνται εντός και εκτός ΕΛΛΑΔΟΣ.
            Ταυτόχρονα να εγγραφούν ακόμα και οι Ίμβριοι -Κωνσταντινοπολίτες υποχρεωτικά σε Δήμους και κοινότητες της Θράκης, διότι είναι πάνω από 200.000 σε Ελλάδα και εξωτερικό, ώστε να διεκδικούν τις περιουσίες τους και τα δικαιώματα τους στις αλησμόνητες πατρίδες για να μην αποτελούν μονομέρεια οι απαιτήσεις των "Τούρκων της Δυτικής Θράκης", διότι φωνάζει ο θύτης και όχι το ΘΥΜΑ.
            Έτσι, ταυτόχρονα με τη αριθμητική συντριπτική υπεροχή των Ελλήνων Θρακιωτών, καταργείται αυτόματα κάθε σκέψη για την Τουρκία, να ονειρεύεται και να επιβουλεύεται την προσάρτηση εθνικών μας εδαφών.
            Θα έχετε μετά κάθε λόγο, να αισθάνεσθε Εθνικά υπερήφανοι όταν επισκέπτεσθε την Πατρώα Γη, δίνοντας το παρόν, όχι μόνο πνευματικά, αλλά και υπαρξιακά, δίδοντας το μήνυμα ότι όλοι έχουμε αντιληφθεί τις ενέργειες που επιβάλλεται να πράττουμε για την προστασία της Θράκης μας και γενικότερα της πατρίδας μας, καθώς και ότι αυτό δεν είναι απλώς μία ημερίδα, αλλά η αναγέννηση της αγάπης μας για τη ΘΡΑΚΗ.
            Η οριστική και αποστομωτική απάντηση στις παράνομες και προκλητικές ενέργειες του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής που φθάνει στο σημείο να αγνοεί την ελληνική πολιτεία, είναι η απαίτηση για ίδρυση ελληνικού προξενείου στην Τραπεζούντα και στα πλαίσια της αρχής της αμοιβαιότητας διότι η Ελλάδα διαθέτει ένα λιγότερο.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

            Η Ελλάδα, λοιπόν, στην σημερινή εποχή, με μια τάση οικονομικής εσωστρέφειας και εξαρτημένου δανεισμού, αλλά και με μηδενική παραγωγή, δεν δείχνει μια δυνατή οικονομία που θα στήριζε μια ισχυρή διπλωματία.
            Στην Ελλάδα λοιπόν όπου από τα μεταπολεμικά χρόνια, ειδικότερα, δεν προέκυψε ποτέ το «όραμα» όπως λέμε, είναι λογικό να μην υπάρχει συσπείρωση πολιτών και πολιτικών και το ατομικό συμφέρον να υπερβαίνει το εθνικό.
            Ένα σχέδιο διπλωματίας και εξωτερικής πολιτικής είναι εκείνο που δίνει και έμφαση στην γεωπολιτική δύναμη μιας χώρας , αφού καθορίζει εκ των προτέρων τα όρια και τις θέσεις σε σταθερή βάση. Εκεί δηλαδή που έχουν τεθεί κόκκινες γραμμές και κάθε περαιτέρω υποχώρηση, είτε θα γίνεται με πολύ ισχυρά ανταλλάγματα είτε θα οδηγεί σε λεκτικό αδιέξοδο σε επίπεδο επιχειρημάτων.
            Δεν μπορεί μια χώρα να δεχτεί διλήμματα, όταν η ίδια δεν αφήνει χώρο για αυτά και η αποτρεπτική δυναμική γίνεται πάντα μέσω συμμαχιών, διότι τελικά καμία χώρα μόνη της δεν επιβάλει τη θέλησή της και κατά πόσο μάλιστα, όταν δεν διαθέτει ισχυρές Ένοπλες Δυνάμεις, που έχουν υποστεί μειώσεις 54 % στο λειτουργικό τους προϋπολογισμό το 2013 έναντι του 2009.


ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

·        Να ανοίξουν πάλι τα αστυνομικά τμήματα της θρακικής υπαίθρου και οι Σχολές Αστυνομίας σε Ξάνθη και Κομοτηνή που τέθηκαν στο έλεος των λαθρομεταναστών, που φιλοξενούνται, εάν είναι δυνατόν σε αυτές και να επιτείνεται το θέμα ασφαλείας.
·        Να μεταφερθεί το ιεροσπουδαστήριο Εχίνου στην Ξάνθη.
·        ΟΙ ΠΟΜΑΚΟΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΠΟΜΑΚΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΜΑ ΡΩΜΑΝΙ!!!
·        Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στην ΕΟΖ, που αντί να φέρει ανάπτυξη θα αυξήσει με αυτόκλητους Τούρκους από Γερμανία, Βουλγαρία και Τουρκία το μουσουλμανικό στοιχείο.
·        Άμεση εκμετάλλευση του ΕΣΠΑ για να κατασκευαστεί ο κάθετος οδικός και σιδηροδρομικός άξονας Μέστης - Σαππών - Δερείου - Μεταξάδων - Ορμένιου.
·        Η αντιαρματική τάφρος να γίνει πλωτή για ποταμόπλοια.
·        Κατασκευή του αγωγού Μπουργάζ - Αλεξανδρούπολης.
·        ΦΠΑ χαμηλό αντίστοιχο αυτού, που ισχύει σε όλη την ΕΕ.
·        Τιμές καυσίμων, όπως αυτές των Σκοπίων και της Βουλγαρίας.
·        Αναδείξτε τα λιμάνια σε εμπορικά κέντρα.
·        Ισχυρές Ένοπλες Δυνάμεις.
·        Ίδρυση ελληνικού προξενείου στην Τραπεζούντα.
·        Επιβάλλεται να αντιληφτούν όλοι ότι θα πρέπει να εγγραφούμε στους Δήμους και τις κοινότητες της ΘΡΑΚΗΣ ΜΑΣ, οι ετεροδημότες Θρακιώτες, οι ξεριζωμένοι Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριοι και Τενέδιοι.Για όσους μετοίκησαν να δοθεί αφορολόγητο 10.000 € στο εισόδημά τους.

Εκτιμάται ότι πάνω από 300.000 θα μεταδημοτεύσουν και θα πάψει πλέον να μας απασχολεί το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής και το κάθε τουρκόφωνο κόμμα.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

            Η ελληνική Θράκη αποτελεί το τελευταίο σημείο αγκίστρωσης του ελληνισμού στην ευρύτερη γεωγραφική περιοχή της Θράκης μετά τον ξεριζωμό του από τις βόρειες και τις ανατολικές περιοχές της. Τυχόν απώλειά της συνεπώς, θα σήμαινε το κλείσιμο ενός ακόμη μεγάλου ιστορικού κεφαλαίου, αυτού που επί αιώνες γράφει με τους αγώνες του ο θρακικός ελληνισμός.

            Παραποιώντας τη γνωστή ρήση, θα τονίσω:
            «Δε ρωτάω τι κάνει η Θράκη για εμάς, αλλά εμείς τι πράττουμε για τη ΘΡΑΚΗ».



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Στρατηγού ε.α. Φρ. ΦΡΑΓΚΟΥ

Ο στρατηγός Φραγκούλης Φράγκος γεννήθηκε το 1951 στην Κομοτηνή και είναι έγγαμος με δύο τέκνα. Το 1970 εισήλθε πρώτος στη Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, απ’ όπου απεφοίτησε, επίσης πρώτος, το 1974 με το βαθμό του Ανθυπολοχαγού.   Υπηρέτησε στις Ειδικές Δυνάμεις και ήταν εν ενεργεία αλεξιπτωτιστής μέχρι και την αποστρατεία του.
            Είναι απόφοιτος της Ανωτάτης Σχολής Πολέμου και του NATO Defence College (NADEFCOL).
            Επί έξι χρόνια ήταν Στρατιωτικός Ακόλουθος και Ακόλουθος Άμυνας στην Πρεσβεία της Ελλάδος στην Άγκυρα.
            Έχει διατελέσει Διοικητής, Τάγματος και Ταξιαρχίας Πεζοναυτών, Μηχανοκίνητης Μεραρχίας, Σώματος Στρατού, Στρατιάς και Γενικός Επιθεωρητής Στρατού.
            Διετέλεσε Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού τη διετία 2009-2011. Στην υπηρεσιακή κυβέρνηση του 2012 ανέλαβε επί δίμηνο τα καθήκοντα του Υπουργού Εθνικής Άμυνας.
            Είναι Επίτιμος Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού και Επίτιμος Δημότης των Δήμων Ρεθύμνης, Αμυνταίου, Ορεστιάδας και Σφακίων.
            Έχει πανεπιστημιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και είναι διδάκτωρ Γεωπολιτικής και Γεωστρατηγικής του Ιονίου Πανεπιστημίου.
            Ομιλεί την αγγλική, την τουρκική και τη ρωσσική γλώσσα.
            Το 2010 εκδόθηκε η μελέτη του για τη Μάχη του Μαραθώνα με τίτλο “Χωρίς Ιππείς. Η Μάχη του Μαραθώνα (490 π.Χ.) 2.500 χρόνια”, η οποία μεταφράστηκε αμέσως στα αγγλικά, ενώ ετοιμάζεται μετάφρασή της και στα γερμανικά.
            Τον Οκτώβριο 2012 παρουσιάστηκε το δεύτερο βιβλίο του με τίτλο “Ποια Τουρκία; Ποιοι Τούρκοι;”, το οποίο έχει γίνει ήδη bestseller.
            Έχει τιμηθεί με περίπου 20 διαμνημονεύσεις και μετάλλια.


ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ  
«ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ»

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ:
ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ  ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ

& ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ (ΕΛ.Ι.Σ.ΜΕ)

30 ΜΑΪΟΥ 2014


ΠΗΓΗ: ΕΛΙΣΜΕ